eviebun

Ask something!

Anonymous Coward asked 11 days ago
hello hewwo do you have, any milk to spare, good friend

I have plenty of milk to share around to anyone that might need some~

Anonymous Coward asked 21 days ago
Why bun meow?

Meow meow~~ 😘

maple syrup asked about 1 month ago
hi do u wanna cudddle,

Uh YEAH, always with you

Anonymous Coward asked about 1 month ago
hello bun i Have queStion To aSK YoU whAt is THe beSt kinD of Pie tHank

I don't like pie

Anonymous Coward asked about 2 months ago
like super creamy, like latte art creamy uwu but how creamy do YOU want it to be?

Oh heck I think I'd like EXTREMELY creamy please

Anonymous Coward asked about 2 months ago
hey babe let'S get creamy xoxo uwu

Oh heck. How creamy would creamy be? Either way, let's do it!

maple syrup asked about 2 months ago
ok its tmi tuesday so im gonna ask something really nsfw are you ready ??? would you like to,, hold paws,

Uuuuuuuuuuummmmmm......hmmmmmmmmmhhhhhh mmmmmmmm..........YES ABSOLUTELY

Anonymous Coward asked about 2 months ago
hey bun what's your favourite heckin videogame for the sega genesis

Sankey Fastboy. I never owned a Genesis

Anonymous Coward asked 2 months ago
this isn't a question but ur cute and I love you :V

This space is for questions ONLY THANK YOU also I love you too

Anonymous Coward asked 2 months ago
this isn't a question but ur eyelashes are so pretty

Oh heck thanks. I actually very much love my eyes and lashes <3

Anonymous Coward asked 2 months ago
hi ilu and i'm sorry you're feeling down

hi thank you ilu2 <3

Anonymous Coward asked 2 months ago
🐰➡️🍔❓

Is it supposed to be bunny sandwich?????

Anonymous Coward asked 2 months ago
i'm gay for you and i wanna pounce on you and nuzzle and be affectionate this is not a question i'm sorry

That's ok that it's not a question Chances are I'm probably pretty gay for you too tbh and would love some nuzzles and affection so please, go ahead and pounce away <3

Anonymous Coward asked 2 months ago
What did soulja tell em

He wanted to let y'all know he had a new dance called the "Soulja Boy" and he wanted to let you know the moves

Anonymous Coward asked 2 months ago
🍄

SHOW YOURSELF COWARD

Languages