❤︎
jungahyeon
© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon
ask me queries <3

512

Your question has been sent.
Join Retrospring today! You'll be able to follow and ask people you know and a lot more.
Chessa. · 16 answers · 12mo

What song is currently #1 on your 'On Repeat' playlist?

Banyu. · 11 answers · 12mo

Sebutin bunga favorit kalian, dong? Kalo mau sertain alasannya juga sekalian.

Banyu. · 11 answers · 12mo

Coba reply pake angka berapa aja yang terlintas di pikiran kalian saat baca retro ini.

Banyu. · 13 answers · 1y

Absen mingguan: Minggu ini paling relate sama lagu apa?

Chessa. · 11 answers · 1y

what do you usually do when you can't go to sleep at night?

red ladybug · 1y

Biasnya siapa sas pengen jd target pasar

red ladybug · 1y

Truck truck apa yang bisa terbang? Helikoptruck helikoptruck. 😂

Turner, K. · 1y
red ladybug · 1y

Sascha kamu keren bgt🥹

Chessa. · 20 answers · 1y

so... any words for the first half of 2023 (y/n's version)?

Banyu. · 18 answers · 1y

Akhir-akhir ini lagi pengen banget makan atau minum apa, nih?

red ladybug · 1y

sascha kamu mirip temen aku kamu orang bandung bukan

bkn 😭 tp ntar aku jd warga bandung lol tp masih 2024 karena abis ini bakal di n4n90r dulu

© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon

Retrospring uses Markdown for formatting

*italic text* for italic text

**bold text** for bold text

[link](https://example.com) for link