Vincent.
Vengefoul
© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon
Penny for your thoughts?

512

Your question has been sent.
Join Retrospring today! You'll be able to follow and ask people you know and a lot more.
Silly little nosey. · 2mo

Ada saran film psychological thriller gitu nggak...?

In case you need someone to accompany you to watch one of these fucked up movies, hit me up and we’ll be watching it together. Here’s the list;
The Silence of The Lambs, The Vvitch, Split, Get Out, The Menu, The Shining, Black Swan.

𓏲 ๋࣭ ⭑ · 10 answers · 2mo

Mau minta rekomendasi film romcom favorite kalian dong (dari negara mana aja juga oke!) :3c

𓏲 ๋࣭ ⭑ · 19 answers · 2mo

What song do you usually tuned in to when you fell in love?

Katja · 2mo

Enggak sengaja lewat di timeline, saya suka banget sama tema Retrospringnya. Sehat selalu ya, Vincent.

Benjamien M. · 7 answers · 2mo

Friendly neighbourhood dog is here to check up on everyone! Hi. How are my sweet souls doing, are there any interesting events during the week? I'd love to hear more about how life has been treating you. Please, care to share? :)

𓏲 ๋࣭ ⭑ · 7 answers · 2mo

How long does it usually takes you to fell for someone new after your latest heartbreak?

Silly little nosey. · 2mo

Gue lagi sedih karena gue wanita yang mencintai wanita. Our relationship doesn't lead to anywhere, dicekal negara, dan dibenci masyarakat. Gue sedih. Gue harap gue laki-laki.

Silly little nosey. · 3mo

You passed through me like a starshine, Vincent

Silly little nosey. · 3mo

Cent, how is it to be loved?

Bahagia dan nyaman sender. Aku selalu bahagia tiap kali sedang jatuh cinta maupun dicintai. Nyaman karena adanya dia di sisiku, aku ngerasa semua rintangan hidup bisa aku laluin. Aku bisa berkeluh kesah dan sebaliknya. Intinya aku berterima kasih telah diberikan kesempatan untuk ngerasain ini. Hehehe.

Silly little nosey. · 3mo

Sen, countryside or suburbs?

Silly little nosey. · 3mo

Maneh kalo dikasih kesempatan buat ketemu Bokap Nyokap maneh waktu mereka pacaran dulu, maneh bakal bilang apa?

© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon

Retrospring uses Markdown for formatting

*italic text* for italic text

**bold text** for bold text

[link](https://example.com) for link