Noah
halcyans
© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon
Ask something!

512

Your question has been sent.
Join Retrospring today! You'll be able to follow and ask people you know and a lot more.
Zamora · 3 answers · 1y

What small things make you happy?

"gue seneng temenan sama lo", itu aja udah cukup kalo dari teman. lagian aku tipe gampang seneng, ketawa apalagi bahagia. liat orang ketawain jokes aku aja aku udah ngerasa cukup bahagia.

Zamora · 2 answers · 1y

Hawoo! Can you recommend me a falling in love song or feeling blue one? I’m in the mood to listen to it. Ddaengkyu! <3

Zamora · 3 answers · 1y

Pertanyaan random!

Kalau misalkan Seungmin melamar Mora tapi Mora masih pacaran sama Hyunjin, kira-kira terima atau tolak aja untuk menikah dengan Hyunjin? Tapi di sisi lain Han juga ngajak nikah, jadi bingung mau ngapain. Pusing

Zamora · 4 answers · 10mo

Which is is the most heart-fluttering between I like you and I love you? Why do you choose it?

aku lebih suka "lately, i've been thinking of you a lot" daripada i like you sama i love you.

:9Nio. · 2 answers · 10mo

Good morning, gimana tidurnya semalam? Mimpi indah?

Hibiki · 11 answers · 10mo

Siapa comfort chara kalian di rp?

Zamora · 4 answers · 11mo

Which one do you between love-hate or lovey-dovey?

Both? Soalnya aku tipe yang emang ngeselin tapi ngangenin gitu. aku suka mancing emosi pacarku tapi ujung2 nya aku bakal bilang "i love you, sayang" in cute way

Hibiki · 5 answers · 12mo

Saran topik yang dipikirin kalo lagi bengong

Hibiki · 8 answers · 11mo

Kalian klo denger lagu suka bacain liriknya gak?

Hibiki · 5 answers · 11mo

Kalo beli minuman yg ada whipped creamnya itu harusnya diaduk gak sih

Hibiki · 10 answers · 11mo

Lagu kasmaran versi kalian apa?

© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon

Retrospring uses Markdown for formatting

*italic text* for italic text

**bold text** for bold text

[link](https://example.com) for link