Withford.
ofDominic
© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon
Ask something!

512

Your question has been sent.
Join Retrospring today! You'll be able to follow and ask people you know and a lot more.
Sinclair Matthias · 6 answers · 6mo

What's your honest thoughts on Sinclair?

Keysha · 6 answers · 6mo

how to stop oversharing..?

Floreusant · 19 answers · 6mo

Temen temen, lagu apa yang at least harus banget didenger minimal sekali seumur hidup

Bueno. · 7mo

Kurang seru kalau langsung ketahuan. Tebak-tebakan dulu kalau bisa jawab gratis piring cantik.

Bueno. · 7mo

Memang kamu bisa tebak siapa yang kirim ini?

Bueno. · 7mo

Maaf dek bercanda dikit tadi, tapi gak terima kamu bilang kamu badut. Manis begini masa dibilang badut?

Bueno. · 7mo

Main saling kasih afeksi tapi yang baper duluan kalah, mau?

Bueno. · 7mo

Galak amat manis, makin gemes deh

Bueno. · 7mo

Kamu kok lucu terus, sering dianggep cuman temen ya

Bueno. · 7mo

West gemes banget aaaa adek ya Allah anak jurik kunti bogel adeeekk gemes banget ya ampun kemasan saset masih balita 😍🥰😘😝🤗😆

Bueno. · 7mo

Sender, thanks a lot yaa. Maaf kalo gak bisa bales panjang (bukan anak WOA) 🙏🏻. Semoga sender sehat selalu ya, gak ada yang bikin nyebelin, doa yang baik balik lai ke sender. Happy belated Sunday, sender. Jesus bless you!

Bueno. · 7mo

Hey, West, its the same mailer who promised you to send you some reminders. (Hope you still remember me..) for today, I want you to read this Bible verse from Exodus 14:14 which says: The Lord will fight for you; you only need to be still. I dont know what u’ve been through these days, but if the route seems tough please remember there is a wonderful joy ahead that Lord has been prepared for you, West. Semangat terus yaa, xo.

Dear Anon, what a great message. Thank you for reminding me about God, about His words also reminder for me to read the Bible again. May God bless you in every steps of your life, also accompany you whenever and wherever you are. Also as a reminder, I want you to read 1 Peter 5:7. Hope you will always remember that God will always be care for you so you don't have to be worry about your life. Have a nice day, Sender. God bless you!

Aire. · 10 answers · 7mo

Jajan Indomaret terenak menurut kalian apa? Me: cookies ovomaltine

Bueno. · 7mo

hi! masih dengan yang mau mutualan tadi...ADUH MALU BANGET NANYA INI. domi lagi nyari fwa nggaa?

WKWKKWWKWK, sebenarnya aku belum ada niatan nyari fwa, karena lagi lumayan hetic dan drained takutnya nanti fokusnya kebagi-bagi. Btw nama aku West yaa, kalo domi itu nama temenku.

© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon

Retrospring uses Markdown for formatting

*italic text* for italic text

**bold text** for bold text

[link](https://example.com) for link