Keysha
bearblushie
© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon
Ask me anything

512

Your question has been sent.
Join Retrospring today! You'll be able to follow and ask people you know and a lot more.
Acelin ⭐ · 7 answers · 6mo

Temen temen aku mau tanya dong, menurut kalian layout dan tema retro aku kali ini udah cocok apa masih anehh (ga terlalu cocok) ?? Karena aku lagi merasa agak gimana gituuu :<

Austin. · 13 answers · 6mo

How do you cope with loneliness?

looking for things that distract myself, i spend more time watching movies, reading stories or even studying

Anonymous Coward · 6mo

Stop caper ke orang

Kinara C. · 7 answers · 6mo

Guys, would you write down your X’s username? My old account got banned and I want to follow you all one-by-one on my new account! Thank yew <3

Acelin ⭐ · 9 answers · 6mo

AKUUUU boleh minta 1 rekomendasi film / drama / series / apapun deh yang menurut kalian harus banget di tonton! Dan kasih tau aku alasannya juga yaaa!?

Acelin ⭐ · 4 answers · 6mo

TEMEN TEMEN aku mau tanya dong bedanya pecel ayam dan ayam penyet tuh apa sih? Soalnya kalo aku lihat kayak sama ajaaa :<

Kaivan · 13 answers · 6mo

I just change my Retro style, what do you think about my new style ?

Angeline Hart. · 13 answers · 6mo

If you could be described through an idol and their image, who comes closest to representing you and why?

Acelin ⭐ · 8 answers · 6mo

Kalian kalo bosen biasanya ngapain aja sih? Aku bingung deh kegiatanku tuh cuma itu itu aja.. mau cari kegiatan di luar rumah tapi ga tahan panasnyaaa!!

© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon

Retrospring uses Markdown for formatting

*italic text* for italic text

**bold text** for bold text

[link](https://example.com) for link