Keenan.
Elymsian

Collection of dismantled almost.

Noord-Holland, Netherlands
© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon
Ask something!

512

Your question has been sent.
Join Retrospring today! You'll be able to follow and ask people you know and a lot more.
Blind Passenger · 3mo

Keen, it’s me again. The last sender who’s admiring you. I haven’t see you in a while and seems like you are in relationship… would you confirm it? I’m sorry if my question make you feel uncomfortable :)

Heyy, what’s up? Well I haven’t been in a committed relationship but I have someone in my mind for now. That’s all I can confirm. I’m cool with it no need to say sorry, okay?

Blind Passenger · 5mo

I’m sorry if you find it weird, but I love you and every single things you do. I wish I had a courage to reach you, sadly I don’t. I will just admiring you from afar. Hope you always happy and have awesome day, Keenan!

I think I might be nobody to be admire. But that’s sweet to know and I wouldn’t mind. Honestly I have no idea except honored by your kind presence here. And thank you for the sweet words, I’m hoping for you it goes the same way.

Blind Passenger · 5mo

Akunnya sering lewat tl, boleh nggak temenan?

Blind Passenger · 5mo

Iya, pak. Kebetulan setelah pulang sekolah kadang saya jadi kuli bangunan. Tapi bagian bongkar bangunannya. Saya jago kok dalam hal membenahi, termasuk mebenahi hati bapak, heheh.

Blind Passenger · 5mo

Memangnya kenapa kalau panggil 'pak'? Ngga boleh? Saya mau tips UTBK-nya, dong. Tapi saya malu mau DM, pak. Soalnya saya bukan mutual bapak.

Blind Passenger · 5mo

Sedih dikit, tapi ngga apa-apa. Nanti saya ke sini lagi setelah pengumuman SNPMB ya, pak. Saya mau hadiah, ngga muluk-muluk, cuma mau bapak aja.

Nggak berniat muncul di DM? Free tips lolos UTBK (Keenan Vers). Oh iya, panggil kakak aja, ya, adek.

Blind Passenger · 5mo

Permisi, pak guru. Maaf kalau mengganggu waktunya. Saya Mawar dari kelas XII IPS 6. Kalau saya suka sama bapak, apa boleh? Maksudnya, apa ngga ada yang marah? Terus, bapak suka ngga ya sama murid.. terima kasih waktunya, pak. Nanti saya ke sini lagi kalau sudah dibalas.

Waduh. 😅 Kamu belajar yang rajin dulu ya, adek? Kelas 12 fokus belajar buat ujian sama UTBK, Yaa? Have a nice day.

· 25 answers · 6mo

If you had to be born as an animal in your reincarnation, which animal would you choose?

Blind Passenger · 6mo

Halo, Keenan. Kalau pertanyaan ini buat kamu ngerasa gak nyaman, gak usah dijawab ya. Itu, aku mau tau, Keenan lagi suka/tertarik (dalam hal romantis) ke seseorang gak...?

Blind Passenger · 6mo

gue naksir banget SENAKSIR itu sama lo! sangat amat NAKSIR! ini kalo ketauan pemerintah pasti rasa naksir gue udah dijadiin PEMBANGKIT LISTRIK TENAGA NAKSIR KEENAN. gue gak peduli lo gak bisa digapai YANG PENTING GUE NAKSIRI!!!

Blind Passenger · 6mo

guru ngapain main cyber?

Sea. · 12 answers · 6mo

What’s your favorite time in a day? Such as morning, aftie, evening, night, or midnight. And why?

Definitely midnight. It’s quite and peaceful. I enjoy the occasional silence, the gentle breeze, the moonlight, the sounds of nature which I wouldn’t be able to listen to during day time.

Caspian L. Hillary · 6mo

If you able to, would you turn back time?

I would rather able to see the future so I can prepare myself for something about to happen.

© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon

Retrospring uses Markdown for formatting

*italic text* for italic text

**bold text** for bold text

[link](https://example.com) for link