Inori

Feed your curiosity is okay, but don't forget to ask nicely, got it? Stay hydrated, you! :]

© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon
Ask something!

512

Your question has been sent.
Join Retrospring today! You'll be able to follow and ask people you know and a lot more.
orang baik · 1mo

who do you miss the most right now?

Louise. · 7 answers · 3mo

Hi! I’m in a mission to expand my playlist. Can you give me recommendations of songs that you have been listening to lately? Any genre are okay!

telat ga akak kalau dd bales sekarang? dd mau saranin lagu nothing by kiof!! <3

Julian. · 5 answers · 3mo

Ini topik serius!!!! Knp skrg batagor 5rb cuma dpt 10 biji? 😢✊️

karena semuanya serba naik sekarang dd, momogi aja panjangnya cuma sekelingking sekarang 💔

Aluna · 3 answers · 3mo

Gimme your life update!

hehehehe senang tapi sambil capek banget banget banget soalnya aku sudah mulai kuliah huek. what about you luluuuw? kangen mengobrol sama cabat kecilku!

Ravindra · 7 answers · 4mo

Guys lagi nonton apa? (Dengan intensi mendapatkan rekomendasi tontonan baru).

Sarah. · 2 answers · 4mo

Good morning, lovelies. May I know how do you describe 'small happiness'? :]

orang baik · 4mo

kok gampang banget pindah hati…

Ravindra · 7 answers · 5mo

Spill tipe ideal dong. Siapa tau ada mutual kalian yang suka dan pengen mepet kalian dengan cara memaksakan diri jiakh.

Ravindra · 3 answers · 5mo

Random ask. Ada gak sih mutual kalian yang bikin kalian mikir, "kayaknya mereka berdua kalau pacaran cocok dah," gitu? Padahal mah, merekanya saling kenal juga belum tentu.

© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon

Retrospring uses Markdown for formatting

*italic text* for italic text

**bold text** for bold text

[link](https://example.com) for link