Reanne
leesoojin

Gadis pecinta alam, kucing serta hal lucu.

Lauterbrunnen, Switzerland
© 2024 RetrospringAboutSource codeTerms of ServicePrivacy PolicyPatreon
Ask anything 馃

512

Your question has been sent.
Join Retrospring today! You'll be able to follow and ask people you know and a lot more.
berryl 26 answers 1y

kamu duka seblak gak? kalo suka, biasa nya pesen yang level berapa?

BANGET, biasanya tergantung tingkat kepengenan aku, kadang level 3 atau kadang level 4, seringnya level 2 (aman, ga akan sakit perut).

mayiu 鈾 47 answers 1y

hello my lovely friends!, how are you today? did you eat your meal? did you enjoy your day? ._.

i hope you had a nice day, you did well today and im so proud of you!!! 鈾♀櫋 do not forget to take care of yourself okay?! 喃挵 硕岬 岬 岬斔蛾挶醿

Sergius. 10 answers 1y

No, kalau dia nyuri barang itu, emang pihak kepolisian ga akan tau? Atau bahkan pihak dokter maupun ilmuwan ga ada yang tau? Soalnya lebih baik kita usaha sendiri. Jika Heinz melakukan hal tersebut, dia mungkin ga akan dapet ketemu istrinya buat beberapa tahun, atau bahkam ga bisa liat istrinya disemayamkan.

mermione! 6 answers 1y

Can you recommend me some of your sad songs? I have a mixed feelings again today, tia!

To My Youth (Bol4), Born To Love You (Kang Seung Yoon), Wayo (Bang Ye Dam), It's Okay (TREASURE), How Can I Love The Heartbreak; You Are The One I Love (AKMU), Will Last Forever (AKMU) Betelgeuse (Park Jeongwoo Cover), Blue (BIGBANG), Stay (Blackpink).

bella 15 answers 1y

What makes you stay up late?

Naradith 29 answers 1y

do you have a song that you know very very well to the poin you remember every single word of the lyrics?

bella 7 answers 1y

Thoughts on covid-19?

T______T maaf banget dulu aku pernah mikir aku kena covid ternyata cuma demam doang, terus masa covid-19 tuh bener bener gila, apa apa mahal sampai orang-orang sibuk cari oksigen kemana-mana, ga mau ada lagi sih, bener bener kapok.

EL. 16 answers 1y

Good morning everyone! How was your sleep?

Avery Barsha. 1y

selamat malam reanne! do you have cat reanne? oh btw gimana hari seninnya? dan would you mind to follow me back? thank you!

berryl 36 answers 1y

anyone wanna be friends on twitter? kayak nya banyak yang belum mutualan ya, mau temenan gak?

© 2024 RetrospringAboutSource codeTerms of ServicePrivacy PolicyPatreon

Retrospring uses Markdown for formatting

*italic text* for italic text

**bold text** for bold text

[link](https://example.com) for link