lotta
© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon
Ask something!

512

Your question has been sent.
Join Retrospring today! You'll be able to follow and ask people you know and a lot more.
Anonymous Coward · 8mo

gak nyangka km selalu di sekitarku ... kakakku :")

ng · 8mo

lotta bantuin gw ajak temen temen join @ngeroleplayer dong, makasih ya lotta

Laundry Express · 10mo

hi hello, Lotta! could you please give us a shoutout & rt our pinned tweet?

we're a soon to be basic closed agency offering 24 hours laundry service that'll wash away your problems in the blink of an eye. come and pay us a visit, we'll provide you with our best service 🫧🧼😉
https://twitter.com/washimachi/status/1705962978754040261?t=3N2AOQkAuEoc3VwTcaDntA&s=19

emimo · 1y

Kita prnah ad sesuatu di masa lalu,n jujur gua gapernh bisa lupain itu..lu Apa kabar ?Klo kita ngobrol kea dlu lg ap lu masih mau? :)

mksih Udh mampir ya:) aku G prnh sepeserpun lupa Sm kenangan Qt.Jngn lupa mampir ke warung seblak ku ya Kt ngobrol2 lg:)

desembernyet · 1y

hallo aku dan lotta open registrasi siapa yg mau jadi pacar kita berdua boleh dm

Anya · 1y

speechless sm tasyi, ga ada rasa bersalahnya sampe ga ada kata minta maaf sekalipun. Kalo pun ada kata maaf itu dalam konteks dia memaafkan bukan minta maaf, astagaaaaaaa😭

Anonymous Coward · 1y

NAMI NAMI KOK BISA SIH MENGAPUNG DIATAS LAUT? NAMI ISLAND

© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon

Retrospring uses Markdown for formatting

*italic text* for italic text

**bold text** for bold text

[link](https://example.com) for link