Gemintang.
Ragnala

Amidst the chaos of life, a single dewdrop glistened like a precious gem.

© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon
Ask me anything!

512

Your question has been sent.
Join Retrospring today! You'll be able to follow and ask people you know and a lot more.
ꕮ aimery · 10 answers · 6mo

kalian tuh kalau sakit kayak flu, nyeri badan atau masuk angin itu tuh kalian diemin apa langsung minum obat?

Minum obat, kalo di diemin takut makin parah soalnya punya riwayat penyakit yang tidak mengenakkan.

ʚ(ȉˬȉ⁎)ɞ˒˒ · 2 answers · 6mo

hillu-hullo! does anyone want to befriend on cyber account.. i just re-activated mine :0 please do tell me your twitter username if you want to!

Miruu. · 11 answers · 6mo

Hai hai, gimana 2024 nya sejauh ini?

Richter · 5 answers · 6mo

What’s your coping mechanism when you’re feeling blue?

Mysterious Buddy · 6mo

do you currently set your eyes on someone? may i reach you out?

I do set my eyes on someone, you may reach out to me if you want to. Those who'd like to be my friends are most welcome.

Mysterious Buddy · 6mo

alhamdullilah kalo baik, aku juga baik. anw, gimana harinya? berjalan dengan lancar gak? ada yg bikin kamu sedih? semoga Tuhan selalu membuat kamu bahagia ya, dan jangan lupa untuk jaga kesehatan kamu!!! >:o

Alhamdulillah kalau gitu, hari ini berjalan lancar seperti biasanya kok. Thanks for asking, ya? Siap sender, berlaku juga buat kamu dan keluarga. Sehari-sehat ya, orang baik. 🤜🏻🤛🏻

© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon

Retrospring uses Markdown for formatting

*italic text* for italic text

**bold text** for bold text

[link](https://example.com) for link