G.
northernazure

Welcome to the G's hall of QNAs. Every judge and suggestion are allowed as long as it communicated in assertive way. Thank you in advance.

© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon
Leave it through the used milk box.

512

Your question has been sent.
Join Retrospring today! You'll be able to follow and ask people you know and a lot more.
Keshara · 1 answer · 5d

How is everyone doing I wonder!!!

Irie · 3 answers · 12d

What’s the funniest thing you’ve done to try and get your crush’s attention?

Mistery Mistery · 1mo

What makes you smile today?

By my own existence and the mistery why is food in my homies so unlimited. Setiap hari rasanya kaya dicintai terus selama ada makanan di rumah.

Mistery Mistery · 1mo

Yang bikin kamu tertarik sama sebuah grup musik atau lagu tuh apa?

Pertama, lagunya tentang masa muda tapi bukan soal percintaan. Kedua, lagunya cukup emosional atau ballad-ballad gitu. Sejauh ini lagi tertarik sama yang lokal, MALIQ sama Lomba Sihir contohnya.

Fz · 7 answers · 2mo

user nevertelees tuh orangnya kaya apa yah menurut kalian? jawab dong, kepo batz gw 🥺

Irie · 11 answers · 2mo

What are your top 3 favourite Stray Kids songs?

Fz · 9 answers · 2mo

menu menu apa yang kalau diliat bisa bikin bahagia?

Fz · 15 answers · 2mo

dut, kalian kalau foto gitu angle mana? angle kiri atas kanan bawah samping atau angle belakang?

𓂃 ོ𓂃 · 4 answers · 2mo

if you were to create your own film, what song would be the opening? 🤩

Katherinn. · 2mo

Coba jelasin gimana sayang kamu ke aku pake data kualitatif dan kuantitatif :D

Sayangku > 0.05 berdistribusi normal pakai uji Kolmogorov-Smirnov, berbeda nyata pake ANOVA, dan berpengaruh signifikan pake Tukey.

Fz · 13 answers · 3mo

kalian suka baca buku gak? kalau iya, genre apa yang biasa kalian baca?

© 2024 Retrospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy · Patreon

Retrospring uses Markdown for formatting

*italic text* for italic text

**bold text** for bold text

[link](https://example.com) for link