馃珫
milkbear
© 2024 RetrospringAboutSource codeTerms of ServicePrivacy PolicyPatreon
pour me a question! 馃

512

Your question has been sent.
Join Retrospring today! You'll be able to follow and ask people you know and a lot more.
Elsage. 8 answers 10mo

Kalau boleh pilih reinkarnasi jadi hewan, kalian mau jadi apa?

curious one! 路 10mo

Ka, pernah main rp di open?

curious one! 路 11mo

You deserve someone who listen to you

hears every word and knows what to do, when you鈥檙e feelin hopeless lost and confused there鈥檚 somebody out there who will. right?

curious one! 路 1y

He is a home without building and roofs and a squishy ball and comfort feeling at 1am and sleepless night and little meow and apple pie and poetry and sunrise in the morning and sweet ice cream and all the giggles over funny meme and new feelings. He is everything lovely. He is 'you'

curious one! 路 12mo

Cazel, i think you鈥檙e cute

Lily 17 answers 1y

If you had three wishes, what would you wish for?

evan 16 answers 1y

Boleh saran hadiah ulang tahun buat ibu gak moots, kalau bisa barang yang fungsional ... atau boleh spill tidak kalian dulu udah pernah ngasih apa aja/kepikiran mau memberi sesuatu? Terima kasih moots

kalo aku selalu ngasih parfum, lipstick atau skincare ke mama sih moots soalnya dia demen.

Lily 14 answers 1y

Best romcom movie versi kalian apa nih moots?

can鈥檛 choose between: how to lose a guy in 10 days, forrest gump, 13 going on 30, clueless, 10 things i hate about you, breakfast at tiffany鈥檚, and 27 dresses.

curious one! 路 1y

Zodiac kamu apa?

Seth. 22 answers 1y

saran kegiatan mengisi waktu yang gak luang luang amat itu

Benjiro Mayer 3 answers 1y

So, how has March been treating you so far?

50:50 (bukan idol yang nyanyi cupid). 50% romance-comedy (tapi sebenernya gak ada romance sih, cuma comedy) 50% angst genre karena 鈥︹. ya gitu!

Zen. 8 answers 1y

Kalo lagi sakit dan posisinya sendirian, biasanya kalian gimana? Sedih atau b aja?

lagi tinggal sendirian jadi biasa aja, paling ngobrol lewat chat sama siapapun sambil cosplay jadi telur gulung menggigil dibalut selimut.

© 2024 RetrospringAboutSource codeTerms of ServicePrivacy PolicyPatreon

Retrospring uses Markdown for formatting

*italic text* for italic text

**bold text** for bold text

[link](https://example.com) for link