Ravindra
dieselisdesire

Hello, there. 馃憢

© 2024 RetrospringAboutSource codeTerms of ServicePrivacy PolicyPatreon
Ask me about anything or tell me something I don't know!

512

Your question has been sent.
Join Retrospring today! You'll be able to follow and ask people you know and a lot more.
Inori 8 answers 5mo

sending this hoping to all of you would think of something that succeed at make you smile, so, tell me something that makes you happy recently? :]

Hari ini seneng soalnya berhasil beresin masalah kampus, habis main sama kucing-kucing, dan sekarang lagi bikin sesuatu buat orang-orang yang gue sayang. <3

Abel 2 answers 5mo

Saran menu brunch yang enak di gofood..

Apa ya dd.. go to menu abg kalau bingung setiap saat selalu ayam geprek atau gacoan damn.

Abel 2 answers 6mo

Has anyone watched Poor Things (2023)? Currently looking for a honest review..

Abel 4 answers 6mo

teman-teman would you give me any series recommendation? kalau bisa jangan anime.. 馃し鈥嶁檧锔

Kok gak mau anime udah gak mau ya jadi wibu? Coba nonton Bukan Cinderella, belkring. 馃

ME-HE-HE 路 6mo

Tipe lo anime? Aku bisa ara-ara kok. ;) Anyway, good morning, Ravindra Mahardika. May you have a lovely Tuesday!

... good afternoon, sender. Coba dong vn bukti ara-aranya ke dm? Makasih, ya. Semoga doa baiknya berbalik ke kamu, sender!

ME-HE-HE 路 6mo

Spill tipe idaman loe dong. Mau memanjatkan diri.

Abel6mo

Saturday sunset we're lying on my bed with five hours to go. Fingers entwined and so were our minds cryin', "I don't want you to go"

Udah ya, stop ya, soalnya heaven denied, destiny decried. Something beautiful died too soon.

Abew.6mo

Ask me about anything or tell me something I don't know!

Amsal.7mo

Mau temenan di sini.

ME-HE-HE 路 7mo

Wkwkwk Taiga kampret 馃槀 pura2 aja udah lama anjir.

ME-HE-HE 路 7mo

Taiga, long time no see 馃憢馃徎

Halo, sender. HAH MASA SIH UDAH LAMA? FF belum ada seminggu gak sih, nder, cd nya...

Ocean Flower 5 answers 7mo

Happy (early) new year, everyone. Hope y鈥檃ll always healthy and get more happiness. Thank you for being here!

Happy (late) new year! Thank you for the kind words. I hope 2024 will bring you so much joy and happiness. Thank you for being here, too.

daisy7mo

Naik naik kepuncak gunung鈥.

Inori7mo

bagaimana jika

Jika... kau bertemu aku begini... berlumpur tubuh dan keringat membasahi bumi... DIPENJARAAAA. 馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶

daisy8mo

Hewan apa yang ga punya kaki? Tapi bukan ikan.

© 2024 RetrospringAboutSource codeTerms of ServicePrivacy PolicyPatreon

Retrospring uses Markdown for formatting

*italic text* for italic text

**bold text** for bold text

[link](https://example.com) for link