Ruby 鈰嗮悪氣倞藲鈯光櫋
smollkitten
© 2024 RetrospringAboutSource codeTerms of ServicePrivacy PolicyPatreon
Ask me nicely!

512

Your question has been sent.
Join Retrospring today! You'll be able to follow and ask people you know and a lot more.
Athenaya 14 answers 2mo

eummm bff retroo. how was your may so far :/? mau ngobrol aja sama kaliann :3

Mmmm lagi padet banget, ini baru bangun udah dikasi tugas baru lagi馃拞馃徎鈥嶁檧锔忦煉嗮煆烩嶁檧锔忦煉嗮煆烩嶁檧锔忦煉嗮煆烩嶁檧锔

Chia. 9 answers 2mo

As my account, @Pluife, got suspended at the moment. Please do leave a reply down below if perhaps my old moots still wanna befriend me on my new acc later since i'm not sure if that account will ever come back 馃ゲ (new ones are welcomed too). Gracias.

鈥 Chia (@Pluife)

Athenaya 35 answers 4mo

BIEFEF retrooo! Boleh tanya kritik saran sama tema baruku ngga :oo. Sekiranya takut ada nyang nyakitin mata kalian :[[[[. Makasih sebelumnya bffs 猸

Nadine 81 answers 7mo

Kalian beli paketan internet berapa gb yang bener-bener pas untuk sebulan?

饾搻 din 12 answers 7mo

kalian ada yg sama juga ga kayak aku?? telapak tangan sama kakinya sering basah kayak keringetan gitu(?) T_T

Gebiel Edelio 8 answers 7mo

Gimana desembernya sejauh ini?

Nadine 45 answers 7mo

Mau tau nama lengkap OC kalian dong. Dan kenapa bisa pilih nama itu?

Gebiel Edelio 12 answers 8mo

Kalau lagi bosen biasanya ngapain?

© 2024 RetrospringAboutSource codeTerms of ServicePrivacy PolicyPatreon

Retrospring uses Markdown for formatting

*italic text* for italic text

**bold text** for bold text

[link](https://example.com) for link